new stuff från Stockholm

Kom hem från Stockholm för ett tag sen. Kan säga nu direkt, vilken underbar dag jag har haft det, underbart väder och ganska mycket shopping,älskart! :) Riksdagen var helt okej.
Är ganska trött nu i mina ben men tur som jag och min klass har så börjar vi halv tio imorn, allså sovmorgon och sen slutar vi klockan tolv, det kan inte bli bättre!
bilder kommer på allting som jag har köpt.
snart blir det en lång dusch och sen tv time.









fick med mig hem:

en t-shirt från H&M
en tunika från monki
en skjorta från monki
skor till avslutningen från din sko
och en bh och spettsig stingtrosa+ en mascara från H&M.

det var både rea och orginellt pris men nöjd är jag som bara den! :) hih.
Det har verkligen varit en rolig dag, tack!♥
nu är jag sådär skön trött så nu blir det att krypa ner i sängen och kolla på tv.

PUSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0