SÖNDAG

kan knappt tro att lovet är slut? har gått sjukt fort! :O
allting går så sjukt fort nu, jag har redan börjat kollat på avslutningskläder och jag går ut skolan om två månader det är verkligen helt sjukt! och sommaren är på g och det är underbart.
skola imorn, bara att bita ihop och köra dom sista veckorna nu som är kvar.
plus köra dom sex sista nationellaproven sedan är det entligen över!
allting känns riktigt bra just nu med skolan vädret osv :).
känner mig riktigt pigg.

min eftermiddag ser lugn ut. tränade förut och jag kör sit-ups nu varje dag, kännermigriktigtbra (Y).
mammsen ska även färga mitt hår sen, welcome readhead!
ska även ta och städa lite i mitt rum sen också.
tvn består utav dating in the dark, wipeout+ ballar av stål.
/amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0