FINASTE ÖVERASKNINGEN!

min mamma sa i fredags morse att hon hade en överaskning till mig och min syster idag.
självklart ville jag/vi veta vad det var direkt, men nope det fick vi ej.
så imorse åkte jag mamma fanny och johnny iväg fixade lite saker och så fick jag även övningsköra.
sedan kom vi ut till ingelsta och gick in på elgiganten och så gick vi till avdelningen där dom säljer datorer.
så överaskningen var att jag och min syster fick en varsin bärbar dator och om jag vart överlycklig! :D
jag blev så jävla glad och jag är så tacksam för att jag fick en egen bärbar dator, ett stort TACK till min världens bästa mamma! det finns ingen finare mamma än dig, du är världsbäst och tack för att jag har dig! :) jag älskar dig mamma.♥






tack ännu en gång mamma! :)

nu ska jag mysa vidare med min plutt,hihi
/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0