praktik igång

började morgonen med att åka till vårldcentralen för att ta blod prov kolla lunger hjärta m.m och resultatet vart jag väldigt glad över , jag är allså helt frisk! :) och jag kan träna som jag gör osv , mhmm. därifrån vart det att åka till praktiken , så söta alla små barn. första dagen och ja trivs riktigt bra glad gubbe. jo men visst har amanda hunnit med skriva om praktiken pluggat käkat och ute och gått , tummen upp! (Y) dra en dunder-dusch nu strax och senare blir det att se 2½ män.  börjar åtta imorn och går till två lite oskönt sådär :) nope ska inte sitta här mer nu!


/amanda

Kommentarer
Postat av: moa

var praktiserar du? :)

2009-11-16 @ 20:39:37
URL: http://metrobloggen.se/moatheresia
Postat av: amanda

på en skola ja tar hand om ettor , tvåor och sexårs :) jag gick där själv när jag var liten.

2009-11-18 @ 08:23:18
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0