fräääääsch

heeeeeye!

i fredags var det skola som vanligt sedan hem med bussen sov lite.
på kvällen vart det fix och sedan röj med mina girls , helt klart en lyckad kväll/natt! :)

i lördags drog jag och mammsen ner till staden och julshoppade till mig som aldrig förr!
wii nu längtar jag så mycket till jul , jätte bra köp (Y).
kvällen bestod utav en chillkväll med mammsen , såg på film med lite snaks till det.

idag drog jag och mamma iväg en sväng på dagen och sedan kom min plutt till mig.
halv två åkte vi och hämtade min syster och sedan åkte vi vidare till min gammelmormor där släkten var för att fira mammsen :).
där bjöds det på tårta m.m

har precis färgat håret , känner mig så fräääsch!
ge mig bara jul nuuuu!!! ska åka till EKIA med bästa mamma och handla möbler och sedan blir det att göra om mitt rum , how sweet är inte det då? :)

ikvällen består utav tvn
vem kan slå filip och fredrik , så braa.

/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0