big fuck , big fuck

visst var det jag som vart dålig efter sprutan och var  tvungen att gå hem från skolan.
jo självklaaaart , bigfuckjävlaollon!
världens värk i armen + illamående och ont i huvudet ;/.
ska bara ligga i sängen och sova i tusen år plus se på film.
ska fösöka att plugga också , hoppas att jag kan gå till skolan imorn annars vet jag inte vad jag gör.
nope ska inte sitta och skriva här mer så att ni tror att jag kommer ta självmord , för nej det kommer jag aldrig göra! ;)

måste vara pigg lite senare sen för då blir det att fira mammsen med god mat m.m :).

/amanda


Kommentarer
Postat av: Malin J

Vi får väl va sjuka tsm :) stackars oss! :( <3

2009-11-25 @ 16:42:13
Postat av: amanda

aa fy fan vad pissollon tråkigt det är allså! :S puss<3

2009-11-25 @ 19:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0