091122

har inte skrivit på ett bra tag nu.
har haft praktik och det var verkligen super duper skoj och dom är så sööta barnen! :) dock var det lite jobbigt att lämna dom för vissa började gråta.. :( men men kul har det varit iallafall.
min helg har varit lugn och skön , i fredags kom världens bästa till mig vi gick ut och gick och sen blev det filmmys och lite bus på det, iih. i lördags åkte jag och mammsen iväg och fixade saker sedan drog vi vidare till kungsgård där det var öppethus sedan drog jag ner till staden med farmor för att handla lite julklappar till mig , inhandlade ett par skor bra köp! :) sedan åkte vi ut till ingelsta där det blev att kolla runt lite sen åt vi på donken och sedan skjusade hon hem mig. på kvällen skjusade syster mig till bella där det blev robinson med lite svull till det <3.
idag har jag och mammsen vart och hälsat på min gammelmormor och senare får jag se vad ja hittar på , kanske en lugn och skön hemma kväll? är sjukt trött på detta väder , usch!


skola imorn som vanligt , tisdag pedagogiskeftermiddag + sprutan i skolan.
nope ska hjälpa till mammsen lite nu!

/amanda



I could never do without you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0