lördag-söndag

igår drog jag och min plutt ut till ingelsta för att kolla lite.
jag kom hem med hårfärg och johnny kom hem med ett par joggingbyxor och en skit snygg tröja från dress man.
sedan åkte vi vidare och köpte med oss lite gott hem och sedan vart det hem till mig med mys och bus,hihi<3


fick en julklapp av johnnys stora syster ,
badkula och handvärmare, blev riktigt nöjt och ett stort tack! :)


idag vaknade jag upp med världens bästa pojkvän , så mysiigt!
gick upp och fixade mig sedan släppte johnny av mig hos min gammelmormor där min mamma var.
hälsade på henne ett tag sedan vid tolv skjusade mamma ner mig till staden där jag mötte sööt malin.
efter ett tag kom även karin ner till stan och gick med oss.
jag inhandlade ganska mycket och nöjd blev jag! :) lite käk blev det på det också med girlsen.



inhandlade en tröja från monki.
en till tröja från monki.
en tunika från Gina
tunna strumpbyxor från H&M
tights från Lindex
brunkräms "kudde" från H&M
puder från H&M
en puderborste från H&M
och ansiktsmask från H&M

riktigt nöjd med köpet idag , tummen upp! (Y)

duscha nu? aaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0