efterlängtat jullov

busigt av mig att inte skriva på länge.
skolan tar kool på mig , uschochfyochblää! kan hälsa från mig att jullovet har varit efterlängtat! 

packar lite saker som jag ska ha med mig hem till bella imorn när hon ska fräscha upp mig.
imorn består dagen  utav städningen + fika sedan hem efter lunch , liteoskönt! :)

fullt upp ikväll , bad hårinpackning , måla naglarna , noppra ögonbrynen , ansiktsmask m.m 

imorn gäller det
imorn smäller det
imorn får vi äntligen jullov
imorn får vi slutbetygen för höstterminen
imorn blir det ööös + käk med girlsen efter avslutningen! 
imorn är jag taggad idag är jag taggad , aaaaaaa!


amanda panda.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0